[wouso-dev] [wouso-content] Reminder Task-uri

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Sat Oct 20 21:10:09 EEST 2012

2012/10/19 Laura Vasilescu <laura at rosedu.org>:

> Alex, când termini de implementat workshop-urile te rog sa dai mail pe
> uso-rules și pe wouso-content :)
> Așteptăm mail-ul tău în cursul zilei de mâine.

Îmi pare rău că mailul vine atât de târziu. Este tot în cursul zilei de azi.

Workshops: work in progress. Documentul este aici: [1]. Simțiți-vă
liber să-l comentați, îl voi completa.

Instanța pe care vreau să testăm azi și mâine este:
http://wouso-next.rosedu.org. Aici incarc ultimul json pus la
dispoziție de Mihai Tiriplică, aici sunt și întrebările precum și
ultimul cod. Poate fi stresat. Raportați bug-urile cât de mult și clar
puteți.

Eu mai repar niște probleme de afișare în temă, apoi revin cu workshop final.

Alex

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1W0c0CCf1ay4DVdBv8wx89G2WoYxxxBPIQSqblEM_vFU/edit#heading=h.zhhbm24tmgri