[wouso-dev] [wouso-content] Statistici WoUSO

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Nov 19 14:19:30 EET 2012

Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> writes:

> https://wouso.cs.pub.ro/2012/cpanel/spells/

Ținând cont de folosirea vrăjilor propun următoarele schimbări (vezi
lista de vrăji aici[2]):

Disguise:
* eliminarea Disguise -15%, Disguise 15%; nu le folosește mai nimeni; să
fie -25%, +25%

Paralyze
* scăderea costului la 10 (de la 15)

Weakness
* scădea costului la 15 (de la 20)
* câștigi mai puțin cu -66% (în loc de -50%)

Charge
* creșterea costului la 30 (de la 25)
* câștigi mai mult cu +33% din provocările câștigate (în loc de +50%)

Frenzy
* creșterea costului la 25 (de la 20)
* câștigi mai mult cu +50% (în loc de +100%)

Blind
* scăderea costului la 5 (de la 10)

Evade
* ai 20% șanse să nu ți se ia puncte în urma pierderii unei provcării
(în loc de 33%)

Vrăji de tip mass
* durează tot 5 zile, ca vrăjile obișnuite (în loc de 3 zile)

Ce părere aveți?

[2] https://github.com/rosedu/wouso-content/blob/master/Spells.md