[wouso-dev] Grafic puncte

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Nov 1 16:31:22 EET 2012

2012/11/1 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Nu știu să mai fie pe undeva folosită asta, e confusing. Singurele
> cazuri în care am văzut afișate diferențele aveau și graficul cu
> totalul suprapus. Vezi GitHub de exemplu [1].
>
> Doar delta-uri e urât, nu arată prea bine, zic eu.
>
> [1]: https://github.com/rosedu/wouso/graphs/code-frequency

Nu mi se pare relevant graficul dat ca exemplu pentru situația de față
pentru că sunt extrem de rare momentele în care cineva o să obțină
puncte negative la sfârșitul zilei. Oamenii o să aibă în general
puncte negative și ai putea să vrei să vezi cât de rău îi merge
comparativ cu alte zile.

Lucrurile o să înceapă să se stabilizeze și faptul că cineva câșțigă
100 sau 150 de puncte într-o zi e aproape invizibil pe graficul unde
punctajul total este 5000 de puncte.

Laura