[wouso-dev] Socket IO + Django

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu Nov 1 14:23:14 EET 2012

>Mă gândeam că poate cineva are idee despre cum se poate rezolva asta
>și ar putea ajuta pentru a economisi timp și bătăi de cap. Știu că Dan
>(Cc.) venise cu o propunere prea ambiguă pentru cunoștințele mele
>actuale. Așadar, dacă v-ați mai lovit de asta / știți cum se rezolvă,
>avem nevoie de ajutorul vostru pentru a lansa chat-ul mai repede.

Vorbesc maine cu Andrei Oprea pe tema asta. Andrei a creat vara asta
la RSoC proiectul Kreator.JS, care are in spate Node.JS si foloseste
socket.io pentru crearea de slide presentations direct in browser.
Deci are multa experienta cu data-intensive, real-time stuff.

Inca nu stiu daca va vrea sa dea o mana de ajutor la partea de chat de
la WoUSO, dar daca o va face, contributia lui pe backend va fi un
server de chat Node.JS-based, si nu unul gevent-based.

Is that OK or not, I don't know, you decide. (D.p.d.v. arhitectural e
o chestie fezabila, cu conditia sa mai creem in Django doua RESTful
APIs, unul pentru users, celalalt pentru messages.)

-Dan