[wouso-dev] [Wouso-Dev] Please review

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Nov 1 11:03:58 EET 2012

2012/11/1 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:
> @Iulian: am instalat toate requirements, rulat în două terminale
> runserver și runserver_socketio, când scriu pe chat global nu se
> întâmplă nimic. Nu apare ce scriu, nu salvează în db.
>
> Cum îl faci să meargă?

M-am prins în cele din urmă: trebuie ca atât view-urile cât și chat-ul
să ruleze pe același port, 9000, că altfel nu îl vede autentificat.

Acum observ o foarte mare redundață. Ce rost mai au view-urile clasice
de chat + url-urile precum chat_m, când procesarea mesajelor se face
din fișierul events.py?

Cum putem pune din nou activity? Văd că a fost ras din json.