[wouso-dev] Configurare baza de date

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Thu May 24 21:14:17 EEST 2012

Pai asta am facut. Eu oricum mi-am configurat parola de dinainte. Acum
incerc sa fac sa mearga baza de date. Am mai lucrat cu MySQL , dar pe
Windows. Acolo era mai usor de configurat :))

În data de 24 mai 2012, 20:54, Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> a scris:

--
Oprea Matei
3X2 CA - ACS UPB - Calculatoare