[wouso-dev] Chat- Selec User

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Fri Jun 29 02:40:01 EEST 2012

Nu am apucat inca sa scriu pe blog, dar o sa il fac in cel mai scurt
timp si o sa spun de activitatea mea de la RSoC.

Intre timp as vrea sa va arat cam in ce stadiu sunt, si sa va rog
sa ma lamuriti in diferite aspecte.

Mometan, chat-ul este un chat global, unde vor putea vorbi toti
useri din joc. Chat-ul are un text area unde se afiseaza mesajele,
o lista cu toti utilizatorii online, si o text field unde se scriu mesajele.
Am facut ca in lista sa apara toti utilizatorii online, incluziv cei care
apar intre timp(nu trebuie sa dau refresh la pagina) si emoticoane.

Ca aspect asa o sa arate, o sa fie de dimensiuni mai mari(toata
pagina). [1]

Acum vine problema mea... Cand apas pe un utilizator din lista,
sunt trimis la profilul acestuia. Eu unul nu cred ca mereu se doreste
acest lucru.
Am stabilit cu Alex, ca voi face un contact box[2], gen cel de la gmail
care imi va da mai multe optiuni si care va aparea cand se trece
pe deasupra unui utilizator.(acest lucru vreau sa se poata face
indiferent de locatia de pe pagina a ultilizatorilor, in chat, la userii
online sau la userii din top).

Insa as vrea sa sa fac sa se intample ceva normal si cand apas
pe un jucator din lista si eu ziceam sa adaug cateva butoane
sub lista care sa imi dea diferite posibilitati. Gen [3].

M-am tot uitat pe net sa caut o idee si sa vad cum as putea face
acest lucru. Am gasit ca unele persoane fac  cu form
si cu selectiv in html, dar am gasit si ceva de genu forms in django
si forms.MultipleChoiceField.

As vrea sa stiu daca este ok, ceea ce vreau eu sa fac, si care parte
ar trebui sa o explorez mai mult.(orice sfat este bine venit)

[1]:http://swarm.cs.pub.ro/~istana/wouso/Chat-Global-4.png
[2]:http://swarm.cs.pub.ro/~istana/wouso/contact-box.png
[3]:http://swarm.cs.pub.ro/~istana/wouso/chat.png

Iulian