[wouso-dev] WoUSO 2012 - content team

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Wed Jul 18 21:50:01 EEST 2012

2012/7/13 Laura Vasilescu <laura at rosedu.org>:
> Salutare!
>
> Bine ați venit în echipa de content WoUSO! :)
>
> Ar trebui să avem o primă întâlnire în care să stabilim ce este de
> făcut și cine se poate ocupa de fiecare parte.
> Vă invit pe această cale să completați doodle[1] până duminică ora 12:00.
>
> Putem asigura și participare remote (via Skype). Dacă e cazul, puneți
> un comment în doodle.
>
> P.S. Am invitat și echipa de dev. Ar fi util ca măcar unul dintre voi
> să participe :)
>
> [1] - http://www.doodle.com/dsb54imctmdt7zeb

Reminder :)

Ordinea de zi o găsiți aici [1] (e încă WIP).
O să vă rog să vă treceți numele la participanți și să completați în
dreptul numelui vostru dacă participați live sau remote. În cazul în
care participați remote, scrieți ID-ul de skype în dreptul numelui
vostru.

[1] - https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1FJ3iWt8fCPEYwiqE0VUB77SbztPHXlcsafGQCjWGwaw/edit

Laura