[wouso-dev] Ajax si Design

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Wed Jul 11 16:42:40 EEST 2012

[0] http://handlebarsjs.com/

*

Arata foarte interesant chestia asta, poate o sa incerc :D. Momentan
am facut cu generare de cod din javascript si mi-a iesit[1]. Pot sa am
si mai multe ferestre de chat dar cred ca o sa ma limitez la 5 si apoi
o sa incerc sa il fac ca urmatoarele conversatii sa apara intr-un slide
bar si sa il pun pe User sa aleaga cand decide sa vorbeasca si cu
persoanele respective.

Când esti la scale-ul WoUSO merge NodeJS, mai ales că e mai cool și
> accesibil.. când ești la scale-ul FB... mai bine Erlang :).

Suna interesant:)

Iulian

[1]: http://swarm.cs.pub.ro/~istana/wouso/Chat-Privat-3.png