[wouso-dev] Ajax si Design

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Tue Jul 10 21:01:52 EEST 2012

2012/7/10 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>:

> Pentru asta eu ti-as recomanda framework-ul de la [0].
> Generating HTML by concatenating text in JavaScript is soooo last century...
Yo Dawg, I heard you like templates so I put some JS templates in your
Django templates :P. Dacă nu faci aplicații super intensive dpdv al
conținutului generat prin JS nu știu cât merită să te complici cu așa
ceva.

2012/7/10 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:
> [...]
> Am gasit cateva tutoriale pentru acest lucru, dar nu ma supar daca
> imi puteti arata si altele, care v-au fost de folos.

Abordarea pe care o sugerez e următoarea:
 - Află cum poți să introduci un div al cârui conținut, un text să
zicem, să rămână în colțul din dreapta jos al paginii când faci
scroll.
 - Înlocuiește conținutul div-ului de mai sus cu un div de container.
În div-ul respectiv de container pune ferestrele de chat cu float:
right.
Astfel ele ar trebui să țină automat latura dreapta a ecranului, ca in
GMail de ex.

Sergiu