[wouso-dev] Ajax si Design

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Tue Jul 10 20:34:09 EEST 2012

Pot spune ca exista ceva progrese pentru chat-urile private...

Momentan un jucator poate vorbi concomitent cu inca 3 persoane.
Deschiderea si inchiderea ferestrelor se realizeaza corect.
(prin inchidere corecta eu inteleg ca in momentul in care
prima fereastra din dreapta se inchide, celelalte sa se mute
spre dreapta cu o pozitie).

Ceea ce nu imi place este faptul ca eu am pus static div-urile pentru
cele 3 chat-uri private, si as vrea ca acest lucru sa se realizeze din
javascript prin generare de cod html, ceea ce este in curs de dezvoltare.
Am gasit cateva tutoriale pentru acest lucru, dar nu ma supar daca
imi puteti arata si altele, care v-au fost de folos.

 Iulian

În data de 9 iulie 2012, 16:36, Iulian Stana <julian.stana at gmail.com> a
scris: