[wouso-dev] Ajax si Design

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Mon Jul 9 15:11:42 EEST 2012

> Asta înseamnă că ceva nu funcționează. Dacă vine împreună cu alt
> mesaj, e servit de răspunsul (echo) la mesajul lui și nu de o metodă
> custom făcută de tine pentru a cere mesaje noi. Recomandarea mea e să
> testezi din cod ce răspuns primești pentru fiecare cerere.
>
> Poți (și recomand) să faci unittesting folosind django client.
> https://docs.djangoproject.com/en/1.2/topics/testing/#default-test-client

Am gasit problema:D

> Nu limita, ar trebui să dai erori gen: "iulian nu poate răspunde la
> chat, pentru că are prea multe ferestre deschise". Soluția trebuie să
> fie alta, de îngrămădire, stacking sau minimize.

Chestia e ca eu am observat aceasta limitare la gmail, in browser. Si din
cate imi dau seama, cand deschid o noua conversatie si deja exista 5 casute
de chat, aceasta se deschide il locul celei mai vechi conversatii.

Eu unul am spus sa fac un numar fix de chat-uri private, sa vad ca merge
si apoi sa imbunatatesc.

Momentan, am creat un buton pe care cand il apas imi deschide o noua
casuta de conversatie cu persoana pe care am selectat-o, si cand trimit
catre server , trimit petru numele camerei, un id unic gen "numele meu-
numele celui cu care vorbesc". Ideea e ca in momentul in care primesc
date de la server verific daca eu ma aflu in camera respectiva, si daca
ma aflu imi deschid o casuta de chat cu id-ul respectiv. (aceasta verificare
eu o fac in javascript)

Problema este ca nu stiu in javascript cine sunt eu... Adica cum as putea
sa initializez o valoare in javascript cu numele meu sau cu id-ul meu, fara
sa apas pe nici un buton.

Multumesc
Iulian