[wouso-dev] [wouso-content] Site WoUSO

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Thu Jan 19 11:52:06 EET 2012

2012/1/19 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:

> Pustiu e pentru că e în maintaince mode... trist e pentru că suntem
> noi triști și empatizează cu noi :P

> Azi ai ceva cu culorile :))))

Daaa. Să facem totul colorat și strălucitor. Oricum, pentru WoUSO mă
gândeam că putem avea o pagină cu povestea cât timp e ne-jucabil, nu
știu cât de mare ar fi efortul. Puteți să îi puneți pe ăștia mici de
îi luați acum din top eventual să facă așa ceva, ca mod de a-și
demonstra destoinicia. :-D

Andrada