[wouso-dev] Problema generare documentatie WoUSO

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Fri Aug 31 22:43:42 EEST 2012

Salut,

Am o problema cu generarea documentatiei pentru WoUSO. Folosesc ArchLinux,
iar acesta are default python 3.

Rulez comanda

make html  (sau echivalentul comenzilor care le ruleaza aceasta, cu
python2.7, in sandbox, fara sandbox, cu sphinx pentru python 2, pentru
python3 etc.)

Obtin erori de felul urmator:
Traceback (most recent call last):ture/core/game

  File
"/home/vicentiu/Documents/devel/wouso/sandbox/lib/python2.7/site-packages/sphinx/ext/autodoc.py",
line 321, in import_object
    __import__(self.modname)
ImportError: No module named wouso.core.game

Pentru toate modulele wouso.

Documentatia arata ok, cu exceptia ca nu am nici o informatie despre
clasele din wouso. Am doar textul care a fost introdus in fisiere rst.
Am vorbit si cu MM despre o posibila rezolvare si nu am gasit nici una.

Any ideas?

Vicentiu

PS: Atasez si chat-ul care l-am avut cu MM despre problema. Se pot vedea
mai multe detalii despre configurarile mele in chat. Am trimis email-ul si
pe lista, in caz ca se mai izbeste cineva de problema.

<vicentiu> salut, am o problema cu generarea documentatiei la wouso. Poate
sa ma ajute cineva? :)
<alexj|google> vicentiu, hello.. pune întrebarea mai întâi (foarte probabil
eu nu te voi putea ajuta, dar poate sunt alții care pot)
<vicentiu> ok, problema e in felul urmator: cand rulez makefile-ul cu
comanda make html
<vicentiu> sau manual executabilul ce e scris in makefile
<vicentiu> se genereaza o buna parte din documentatie, dar primesc erori
cand ajunge sa parseze codul de python explicit
<vicentiu>  File "/usr/lib/python2.7/site-packages/sphinx/ext/autodoc.py",
line 322, in import_object
<vicentiu>     __import__(self.modname)
<vicentiu> ImportError: No module named wouso.core.game
<vicentiu> multe erori de felul asta
<vicentiu> iar documentatia nu contine nimic despre clasele din cod
<vicentiu> "comentariile" introduse in fisierele .rst merg
<vicentiu> folosesc archlinux si ei considera ca default ar trebui sa fie
python 2.7. presupun ca este ceva legat de o eroare de configurare
<vicentiu> dar nu reusesc sa ma prind unde
<mmaruseacph2> vicentiu: arch are python3
<ddvlad> ce comandă rulezi?
<alexj|google> hmm..pare a nu-i conveni calea spre modulele wouso
<mmaruseacph2> și highlight cel mai nou
<vicentiu> default e python3 pardon am scris eu gresit
<mmaruseacph2> dar suportă wouso python3?
<ddvlad> încearcă să rulezi cu versiune de python specificată explicit:
python2.7 blabla
<vicentiu> eu rulez comanda sphinx-build2 -b html -d _build/doctrees .
_build/html
<vicentiu> sphinx-build (care era default in makefile) e pentru python3 din
cate inteleg
<mmaruseacph2> e și pentru 2.7 afaik
<alexj|google> nu are suport django pentru python3...deci nici wouso
<mmaruseacph2> adică el în spate-și lansează pythoane când are nevoie
<vicentiu> asta am presupus ca face
<vicentiu> si presupun ca lanseaza python3
<mmaruseacph2> fă puțin un ln -s python2.7 python
<mmaruseacph2> în /usr/bin
<vicentiu> mmaruseacph2, deja am facut asta
<mmaruseacph2> python acum îți pornește cu 2.7?
<vicentiu> ls -l /usr/bin/python
<vicentiu> lrwxrwxrwx 1 root root 18 aug 31 08:12 /usr/bin/python ->
/usr/bin/python2.7
<mmaruseacph2> oki
<mmaruseacph2> next step
<mmaruseacph2> highlight --version ce zice?
<vicentiu> sa rulez highlight ca comanda?
<mmaruseacph2> yup
* carbonix (~vcarbune at 80-218-198-105.dclient.hispeed.ch) has joined #rosedu
<vicentiu> nu am asa ceva
<vicentiu> highlight: comandă negăsită
<mmaruseacph2> ah, fu
<mmaruseacph2> folosește pygments
<mmaruseacph2> într-o consolă de python
<mmaruseacph2> merge import pygments?
<vicentiu> nu imi da nici o eroare
<vicentiu> >>> import pygments
<vicentiu> >>>
<mmaruseacph2> e bine
<mmaruseacph2> ești în virtualenv?
<vicentiu> am incercat si cu sandbox-ul
<vicentiu> si aceeasi problema
<mmaruseacph2> dar le rulezi pe cele din sandbox?
<vicentiu> which python
<vicentiu> /home/vicentiu/Documents/devel/wouso/sandbox/bin/python
<vicentiu> sphinx-build nu este in sandbox, nu stiu cum sa-l pun acolo
automat
<mmaruseacph2> pip install sphinx?
<mmaruseacph2> cu pip-ul din sandbox
<vicentiu> ok, incerc acu. nu am mai lucrat pana acum cu python so bare
with me :)
<vicentiu> dureaza ceva instalarea
<vicentiu> ok, rulez cu sphinx-ul din sandbox
<vicentiu> tot nu merge
<mmaruseacph2> nu mai am idei :(
<vicentiu> (sandbox)[vicentiu at Vicentiu-Laptop wouso]$ which sphinx-build
<vicentiu> /home/vicentiu/Documents/devel/wouso/sandbox/bin/sphinx-build
<vicentiu> (sandbox)[vicentiu at Vicentiu-Laptop wouso]$ make html
<vicentiu> sphinx-build -b html -d _build/doctrees   . _build/html
<vicentiu> Running Sphinx v1.1.3
<vicentiu> loading pickled environment... done
<vicentiu> building [html]: targets for 0 source files that are out of date
<vicentiu> updating environment: 0 added, 9 changed, 0 removed
<vicentiu> Traceback (most recent call last):ture/core/game

<vicentiu>   File
[...]
<mmaruseacph2> mail alex3f?
<vicentiu> o sa trimit un mail, cam asta rulez