[wouso-dev] Chat spells

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Thu Aug 23 04:16:43 EEST 2012

2012/8/22 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:
> Mi-am dat seama cum sa realizez spelurile si cum sa le folosesc.
> Am realizat un spell prin care un user sa nu mai poata accesa pagina
> de chat global, dar cred ca poate inca sa acceseze chat-urile private.
> Propun sa fac 2 tipuri de speluri:
> - unul pentru blocarea chat-ului global
> - unul pentru blocarea intregi comunicari(chat global, chat privat si
> evantual si messages)

Susțin. Ar mai fi una funny, dar să nu dureze mult, maxim o zi: orice
scrii să fie amestecate cuvintele între ele sau literele în interiorul
cuvintelor.

> O sa fac la modul, daca utilizatorul x este blocat prin spell-ul pentru
> intraga comunicare, sa nu poata sa deschida nici chat-urile private
> (aici trebuie sa vad cum asociez js cu django, dar nu cred ca este o
> problema). Si daca un alt utilizator y vrea sa vorbeasca cu x, sa il lasam
> sa poata deschide chat-ul cu acesta, dar in momentul in care ii scrie
> sa primeasca un mesaj gen "Acest utilizator este blocat".

Din nou, cum îți spuneam și pe chat, încearcă să definești mesaje de
alt tip, care să circule prin sistemul deja implementat, dar să aibă
alt efect decât apariția unei linii de text.

Alex

PS: mut discuția pe wouso-dev, poate primești și alt feedback legat de feature.