[wouso-dev] Social WoUSO

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Thu Aug 16 23:46:45 EEST 2012

Scuze, eram plecat. O sa mearga in curand. Give me a week or two ... sper
sa-l pot termina pana se face release-ul final ( adica sigur il termin :))
).
Alex, scuze ca vezi mailul de 2 ori, dar n-am dat reply to all :))

În data de 16 august 2012, 20:29, Alex Eftimie <alex at eftimie.ro> a scris:

--
Oprea Matei
3X2 CA - ACS UPB - Calculatoare