[wouso-dev] WoUSO Implementare intrebari multiple Question of the Day

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Aug 14 20:44:46 EEST 2012

2012/8/14 Mihai Tiriplica <tiriplica.mihai at gmail.com>:
> Salut!
> Noi vroiam sa fie publicate 3-4 intrebari zilnic astfel incat sa fie
> jucatori cu intrebari diferite.

Asta ziceam și eu... Un jucător tot la _o_ întrebare răspunde. Dar doi
jucători să aibă (probabilistic) întrebări diferite. Asta ziceți și
voi?

Și mie mi se pare ok chestia asta. Deși nu mai e Question ci Questions
of the day:P

Ce-i drept nu e ușor (chiar și) să dublăm numărul de întrebări QotD
(pentru că întrebările sunt dintr-un pool restrâns, și anume din
săptămână respectivă). Dar putem încerca.

Doar că nu ne-am stresat niciodată cu problema de distribuire a
răspunsului la QotD. Întotdeauna a fost punctaj foarte mic. Scopul
QotD era să afle în fiecare zi ceva nou. Fie că afli răspunsul căutând
în carte, pe Google sau vorbești cu vecinul, scopul este indeplinit.
Dar ce ziceți voi e să adaugăm mai multe chestii noi aflate, ceea ce
este un plus.

Pe scurt: tehnic este ușor (eu zic să s-ar putea să fie implementat
deja), doar că greul pică pe -content nu pe -dev; este un plus, nu
este critic; nice to have if possible.

P.S. Inline sau bottom post, please.
P.P.S. I hate that ONLY on these lists we use bottom posting; în viața
de zi cu zi toată lumea face top, și când vorbesc cu oameni din
facultate (a se citi RD & co), trebuie să trec pe bottom :|
P.P.P.S.  Oare chiar există noțiunea de post-post-scriptum?
P.P.P.P.S Damn, I'm in an infine loop