[wouso-dev] user.is_authenticated and JavaScript Problems

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Aug 5 23:37:40 EEST 2012

Se pare ca am rezolvat ambele bug-uri cu aceste schimbari.
Multumesc foarte mult.

Acum cand am facut sa imi apara pe orice pagina chat-urile private,
am urmatoarea problema: in momentul in care dau refresh la pagina
sau ma mut de pe o pagina pe alta, doresc sa nu se stearga variabilele.

Am gasit pe net ceva legat de aceasta problema, si as putea sa
folosesc cookies de js sau variabile de sesiune. Eu unul nu am folosit
niciodata aceste lucruri si as dori sa stiu care ar fi mai ok.

Multumesc,
Iulian

În data de 5 august 2012, 14:22, Iulian Stana <julian.stana at gmail.com> a
scris: