[wouso-dev] user.is_authenticated and JavaScript Problems

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Aug 5 01:43:14 EEST 2012

Scuze pentru mesajul neterminat....

Am intampinat si eu cateva mici probleme care imi cam dau bataie...
Poate a mai intalnit cineva aceste probleme si ma poate ajuta mai
repede.

Prima problema este cu user.is_authenticated... Cand intru in pagina
de chat in loc sa imi arate in div-ul de #topBar elementele potrivite
(user si toate linkurile ) imi arata "Anonimous, Login >>"
Problema ar fi ca in loc sa intre pe ramura cu sunt autentificat din
header.html[1] imi intra pe else si nu prea imi dau seama unde ar
putea fi problema...

A doua problema, cea legata de JavaScript zic eu, este ca vreau
ca div-ul pe care il populez din javascript cu Chat-uri Private sa fie
accesibil de pe orice pagina. Am pus div-ul respectiv si scripturile
aferente chatbox-ului in site_base.html. Inca merg toate pe pagina
de chat dar nu imi deschide chat-urile si pe alte pagini asa cum
as vrea.

[1]:
https://github.com/rosedu/wouso/blob/master/wouso/resources/templates/interface/header.html