[wouso-dev] [wouso-content] Propunere scalare punctaj

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Sep 22 15:59:06 EEST 2011


2011/9/22 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> 2011/9/22 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
>> On Thu, 2011-09-22 at 15:50 +0300, Laura Vasilescu wrote:
>>> 2011/9/22 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
>>> > Salut!
>>> >
>>> > Întrucât există spell scrolls cu modificatori procentual va fi greu să
>>> > aplicăm asta la punctaje de forma 2 puncte (pentru qotd). Sugerez să
>>> > scalăm tot punctajul la 20 sau 200 pentru a fi ușor de făcut calculele.
>>> > Susțin mai degrabă 200, chiar și 1% poate însemna o valoare întreagă.
>>>
>>> Nu.
>>>
>>> O sa ajunga sa aiba like 1 milion de puncte :-s
>>
>> Și care e problema? Totul e relativ. Dacă ai 100 și altul 99, sau dacă
>> ai 10000 iar celălalt 9900 e același lucru.
>>
>
> Dacă sunt prea multe cineva poate spune ca are fără număr și nu va mai
> lupta să obțină în plus. Mai mult, cineva nou venit va avea 3000 de
> puncte (30 * 100) în timp ce cineva care a jucat între timp va avea
> 10000 (100 * 100). Pentru cineva care încă nu știe regulamentul și cum
> se dau punctele (câți îl citesc? :P) e o diferență cam mare și vor fi
> descurajați.
>
> O variantă ar fi sa stocăm float-uri în baza de date și să rotunjim
> când le afișăm lor punctajul.
>
> Dacă e prea dificilă varianta cu floaturi, e ok și aia de scalare.

Also, diferența între 10000 și 10001 (se poate obține) nu mai e la fel
ca diferența între 100 și 100.01 (care după rotunjire apare tot 100)


More information about the wouso-dev mailing list