[wouso-dev] [wouso-content] Mai multe challenge-uri?

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Wed Oct 26 19:59:28 EEST 2011

2011/10/26 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Salut!
>
> Mi-a dat cineva un mesaj privat:
>
> ---
> Nu ai putea acorda mai multe provocari pe zi sau sa scoti limitarea
> pentru ca e cam plictisitor daca nu te provoaca nimeni si daca esti sus
> in top ai mai multe sanse sa primesti provocare decat restu ,adik e greu
> sa te ridici daca acum esti jos.Daca am avea mai multe provocari jocul
> ar deveni mai amuzant (undeva intre 3 ~10 pentru ca sa nu manance foarte
> mult timp , insemna cam o ora).
> ---

> [...]

I say no. În primul rând, nu cred că avem resursele necesare (după cum
ai spus și tu, întrebări + cod). În al doilea rând, jocul chiar
funcționează OK cu limitările actuale. Cei de pe primele locuri
întotdeauna au rulat multe provocări. O parte din joc este a-i
convinge pe alții să joace provocări cu tine.

Ce am putea schimba este să găsim o cale să încurajăm lumea să joace
provocări. Ceva gen achievment pt nr de provocări, care se transformă
în ceva gold.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur