[wouso-dev] Corupere baza de date

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Oct 25 17:32:49 EEST 2011

Salut,

Avem o problemă majora:

Călin-Alexandru NICOLĂESCU
Mihai NENECIU
Cătălina PREDA
Valentina-Camelia BOJAN

au răspuns de două ori la qotd; nu mai au Activity decât parțial.

De asemenea, aceștia sau alții (MM de exemplu), au apărut la un moment
dat fără niciun grup setat.

Ce _presupun_ că s-a întâmplat: dintr-un motiv sau altul, profilul lor
a fost șters, fiind reinițializat cu unul curat; cu toate asta
punctajul s-a păstrat, deși atunci când se șterge un obiect, toate
obiectele care depind printr-un foreignkey de el ar trebui să fie
șterse.

Nu am mai pățit niciodată așa ceva, ca baza de date să fie alterată
arbitrar; nu știu ce fel de problemă este. Orice sugestie de debug
este binevenită.

Alex