[wouso-dev] Adaugare intrebari challenge

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Oct 24 22:00:26 EEST 2011

Salut!

Am adăugat (și activat) 22 de întrebări de challenge (le găsiți în
partea finală) a categoriei challenge[1]. Un review este apreciat.

Le-am publicat și aici[2], ca model. Susțin ca întrebările să fie
relativ dificile și să presupună documentare. Un challenge nu trebuie să
fie ceva ușor - trebuie să îți țâțâie un pic fundul când participi.

Am ca target să propun 2-3 întrebări de challenge în fiecare zi, ca să
țin pool-ul actualizat. MM, poți face și tu, te rog, asta. E nevoie de
circa 10-15 minute pe zi.

AJ, să activezi, te rog, întrebările de challenge care au acoperire în
primele patru cursuri. Văd că sunt destule (vreo 50 la o primă
parcurgere).

Eu nu am internet până mâine dimineață. Hope everything goes well.

All hail Isoropia!

[1] https://wouso.cs.pub.ro/cpanel/qpool/challenge/
[2]
https://projects.rosedu.org/projects/wouso-content/wiki/IntrebariChallenge