[wouso-dev] [wouso-content] [WoUSO] Kick-off

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Oct 24 13:56:31 EEST 2011

2011/10/24 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Asta vream și eu să întreb.
> Cum arată baza de date în momentul actual? Sunt întrebări? Nu sunt
> întrebări? De ce este nevoie? Pentru ce ar trebui să mobilizăm
> oamenii?

Serios Laura? Am spus în cel puțin două mailuri până acum că tot ce
avem  sunt două fișiere neclasificate cu întrebări din anul trecut.
Mihnea a  tot întrebat cine poate împărți întrebările în funcție de
materie. În baza de date sunt doar cele de la qotd acum.

Ca să-ți răspund în același asentiment: este nevoie de întrebări
pentru qotd și challenge.

Alex