[wouso-dev] [WoUSO] Kick-off

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Oct 24 13:43:14 EEST 2011

Salut!

Am creat slide-uri pentru prezentarea WoUSO[1]. Le voi publica și pe
cs.curs.pub.ro/elf.cs.pub.ro.

Aceste slide-uri vor fi folosite în cadrul cursurilor de USO de astăzi
pentru marketare.

I-am anunțat să facă grupuri pentru Special Quest. Le vom da deja
task-urile pe care le-a precizat Laura.

Alex, nu uita să:
* resetezi concursul la ora 23:59
* să actualizezi punctajul și nivelurile, inclusiv punctajul de start
(și partea cu x10)

Ar fi bine dacă la primul login le apare povestea sau dacă apare
povestea public.

Am discutat cu Laura: nu se poate limita numărul de membri ai
echipei/grupului la 4 persoane?

Laura, care e starea importului/secționării de întrebări pe săptămâni?

[1] dl.dropbox.com/u/5995779/Lansare-WoUSO.ppt

Răzvan