[wouso-dev] [WoUSO] Poveste in repository

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Oct 24 10:59:51 EEST 2011

2011/10/24 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Asta e valabil pentru toate vrăjile sau doar vraja "Pierde mereu"?

Un set de vrăji au timeout de 3 zile.

> Vraja "Imunitate" nu o văd atât de scumpă?

Imun la orice fel de vraji, inclusiv cele pozitive pe care și le-ar
putea da el. Sau o pot aplica pe mine și scap de curses (deși îmi
pierd toate beneficiile posibile din vrăji). Eventual, putem face o
reducere de 1-2 puncte, nu mai mult.

> De ce ar fi? La fel și cea de
> "vindecă".

e de 10 acum, am făcut deja update ieri. De asemenea, am vrut ca
alegi mereu între ele ;)