[wouso-dev] [WoUSO] Poveste in repository

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Oct 24 10:43:10 EEST 2011

2011/10/24 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Eu nu sunt de acord cu ultima vrajă: "pierde mereu". E prea dură și nu e
> în spiritul jocului.
>
> Trebuie asigurată o temporalitate. Se întâmplă doar la nivelul unei
> "zile"?

E pe 3 zile. Ca să obții banii necesari ar trebui să faci cam 5-6
questuri care-ți dau gold (presupunând că primești la toate aproape de
maxima de 5-6 puncte) sau ar trebui să obții 9 * 22 ~ 200 de puncte.

In principiu, estimez că vraja asta o sa fie folosită de maxim 5-6 ori
pe tot semestrul ;) Dacă vedem că se abuzează îi creștem prețul sau
modificăm rata de exchange (afectând astfel toate vrăjile)