[wouso-dev] [WoUSO] Poveste in repository

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Oct 23 19:36:59 EEST 2011

> - care sunt costurile vrăjilor (ce e acum sunt puse aleator, rămăsese
> că se face o schemă, un calcul (MM) astfel încât aurul/punctele să se
> câștige și să fie consumate echilibrat;

Presupunând rata de schimb de acolo (o putem schimba dacă vedem că
lucrurile o iau puțin pe arătură și se lansează prea multe vrăji imba)
am avea așa (sortate după cost):

3 Nu poate fi provocat
3 Nu poate provoca
4 Câștigă cu 50% mai mult
4 Câștigă cu 25% mai puțin
7 Curăță toate vrăjile
7 Câștigă cu 100% mai mult
7 Câștigă cu 50% mai puțin
10 Câștigă cu 150% mai mult
10 Câștigă cu 75% mai puțin
14 Vindecă
14 Blesteamă
18 Imunitate
22 Pierde mereu

Practic, la fiecare nivel există opțiunea de a alege ceva ce te ajută
pe tine sau îl încurcă pe celalt. Ultimele 2 sunt puțin cam imba dacă
sunt folosite cu cap pot asigura o diferența destul de mare în
simulările pe care le-am rulat. Ar trebui să fim atenți la statistici
să vedem când se dau cum se dau. Oricum, mai durează ceva până ajung
să le dea pe alea ;)

--
MM