[wouso-dev] [wouso-content] Propunere legata de provocari

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Nov 28 12:29:28 EET 2011

2011/11/28 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Fă-l așa. e un compromis bun între ce vrem și ce se poate face ;)

Ok, deci merg pe varianta Răzvan (procent peste tot ce câștigă de la
alții sau de la sistem)
   30 + [min((30+N), (30+N) * Y/X)] * procent

sau altfel spus:
  chall-return-warranty: points = 30
  chall-won: points = int((30+10+10*{different_race}+ 10*{different_class}) *
                      min(1, {loser_points}/{winner_points}))
(iar pe chall-won se aplică 150% etc).

Alex