[wouso-dev] [wouso-content] Propunere legata de provocari

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Nov 28 12:02:08 EET 2011

2011/11/28 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Păi formula acu' este [30 + min((30 + N), (30+N)* Y/X)] * procent (nu?)
> Propun să fie [30 + min((30 + N*procent), (30+N*procent)* Y/X)]

Formula este:
points=30 + int((30+10+10*{different_race}+ 10*{different_class}) *
                      min(1, {loser_points}/{winner_points}))

Procentul se aplică pe rezultat, este o funcționalitate generică, ce
permite alterarea _oricărei_ formule printr-un modificator de tip
procent.

Dacă doriți să aplicați procentul doar pe cel de-al doilea termen al
adunării, va trebui să scot pe 30 în afară (de exemplu șterg garanția
luată inițial, sau o aplic invers).

Propunerea Laura+MM nu este fezabilă, procentul nu poate intra în formulă așa.

Alex

PS: a venit și reply-ul lui Răzvan între timp, hotărâți-vă.