[wouso-dev] [wouso-content] Propunere legata de provocari

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Mon Nov 28 11:42:25 EET 2011

2011/11/28 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Așa a rămas stabilit în discuțiile noastre? Nu mi se pare OK așa. Laura,
> Andrada, MM, voi ce ziceți?

Eu chiar prefer să nu mă bag în toată discuția asta legată de
provocări si punctaj. A luat prea mare amploare și e prea complicat de
calculat și chiar nu am avut timp să înțeleg toate regulile și
anti-regulile. Prefer ca în timpul meu liber să mă ocup de quest,
păreți să vă descurcați singuri cu creatul de reguli.

Andrada