[wouso-dev] "quest cu pointeri" - clarificări

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Nov 13 13:27:23 EET 2011

2011/11/13 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> Hello,
>
> Vrem să ne apucăm (eventual la următorul HackDay) să implementăm acest
> feature. Vă voi scrie ce am înțeles eu că se dorește, iar apoi vă rog
> să ziceți dacă nu am înțeles ceva bine.
>
> Dorim un nou tip de joc (pe lângă qotd, challenge și questuri) care se
> va numi _______. Acest joc va consta într-o grilă cu mai multe
> întrebări, asemenea examenului final de la USO (dpdv conceptual) și
> similar cu o provocare (dpdv al prezentării către jucători).
>
> O instanță a acestui joc (un set de întrebări) va fi jucabil o singură
> [...]

Practic, apare o grilă cu multiple choice. Răspunsurile greșite se
depunctează. Stil provocare. Există un timer configurabil și quest-ul
poate fi "lansat" o singură dată. Fiecare întrebare valorează X
puncte. Total puncte = nr întrebări * X. Nr ăsta total de puncte pe
care îl obțin, se adaugă la punctajul total...

--
Laura