[wouso-dev] "quest cu pointeri" - clarificări

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Nov 13 13:06:22 EET 2011

Hello,

Vrem să ne apucăm (eventual la următorul HackDay) să implementăm acest
feature. Vă voi scrie ce am înțeles eu că se dorește, iar apoi vă rog
să ziceți dacă nu am înțeles ceva bine.

Dorim un nou tip de joc (pe lângă qotd, challenge și questuri) care se
va numi _______. Acest joc va consta într-o grilă cu mai multe
întrebări, asemenea examenului final de la USO (dpdv conceptual) și
similar cu o provocare (dpdv al prezentării către jucători).

O instanță a acestui joc (un set de întrebări) va fi jucabil o singură
dată și va fi prezentat userului ca o provocare (fără adversar) cu mai
multe întrebări (tot stil multiple choice), cu ceva mai mult timp la
dispoziție decât o provocare.

Ce reward primesc jucătorii? Puncte? Gold? Știu că ziceam că vrem
SpecialQuest să fie singurul mod în care pot obține gold.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur