[wouso-dev] [wouso-content] O noua propunere + extra points pentru provocari inter-rase

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Thu Nov 10 23:15:27 EET 2011

2011/11/7 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> What's wrong with [ trac | github ]?

Nu-mi mai aduc aminte de ce am abandonat (ROSEdu) la un moment dat
trac (încă e la http://dev.rosedu.org); păcat de el, că e Python, și
au mai scos două release-uri între timp. Github e hosted. Redmine nu
cred că e praf, doar e configurat prost la noi.

De fapt reinventez roata, încercând să păstrez complexitatea mică.