[wouso-dev] Probleme site

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Nov 10 23:07:31 EET 2011

On Nov 10, 2011, at 10:58 PM, Alex Eftimie wrote:

> [...]

Rulează cumva pe mod_python? Asta ar explica consumul excesiv de memorie, pentru că mod_python face un interpretor Python, cu întreaga aplicație, pentru fiecare worker Apache.

Sunt multe variante. Există mod_wsgi, care, spre deosebire de mod_python, rulează python-ul în proces separat. Serverul (apache sau altul) poate vorbi cu python-ul prin FastCGI sau proxy. Se poate face proxy http către un server local, dar nu știu dacă Django suportă bine varianta asta.

Dacă vreți să păstrați Apache, try mod_wsgi. Failing that, try proxy. Sau, cu alt server web (nginx), e ușor de configurat FastCGI.

-- Alex