[wouso-dev] [wouso-content] gold pentru întrebări propuse

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Nov 9 09:29:54 EET 2011

On Wed, 2011-11-09 at 09:23 +0200, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:

> Eu as zice da, si sa primeasca poate chiar 30 pt ele.

Sounds good to me. Le vom putea folosi anul viitor. Once again, doar
cele acceptate vor fi punctate, nu cele propuse. E posibil să le
rejectăm.

După cum a spus și Mihnea la întâlnirea de ieri, pe moment modulul nu dă
automat bani. Când cuiva îi este acceptată o întrebare, îi sunt
distribuiți bani "manual".

Mihnea, e activat modulul?