[wouso-dev] CDL - Grand Challenge

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Nov 6 15:20:53 EET 2011

Eu sunt Iulian, cel de-al doilea participant la proiectul WoUSO din cadrul
CDL.
Am discutat sambata, despre implementarea GrandChallenge [1], si am cam
stabilit modul in care vom creea aceste provocari. Am ajuns la concluzia,
ca nu are rost sa implementam arbori, si deci modul de desfasurare este
urmatorul:
-fiecare jucator va juca de doua ori, dupa care va fi eliminat definitiv,
-un jucator invins, nu poate juca cu unul castigator,
-un jucator nu poate juca cu un altul cu care a mai jucat,

Sambata, Alex Eftime a apucat sa scrie o parte din cod( a facut o simulare
a jocului), dar se bloca la un moment dat.
Am reusit(cred) sa rezolv acest lucru, facand ca la 2 runde sa se lupte
numai invinsii, fara sa apara noi invinsi.
Am atasat codul modificat.

ps: programul nu desemneaza un castigator, dar ramane un singur om pe
ramura de invigatori si unul singur pe cea de invinsi.

O zi buna,
Iulian

http://www.frdarts.ro/img/liga/f/32dublaeliminare.jpg