[wouso-dev] CDL - Grand Challenge

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Nov 4 16:51:02 EET 2011

2011/11/4 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:

> Așa am văzut și eu înițial sistemul, mapat pe felul cum funcționează
> un campionat de fotbal.
>
> Nu există calificări, grupele se autogenerează din clasamentul
> general. Ei joacă Combinari de 4 luate câte 2 (adica 6 meciuri) si se
> califica doi. Fazele următoare, 16imi, 8imi, sferturi, semifinale și
> finale fiind eliminatorii.
>
> Nu contest valoarea pe care o aduce existența unui arbore secundar, de
> pierzători, dar trebuie văzut cum se mapează și dacă are rost să fie
> implementat (care e motivația celor din categoria I, dacă și un loser
> [...]

In caz ca aveti nevoie va povestesc in mare cum arata tablourile cu
dubla eliminare.

Pe scurt o echipa/persoana trebuie sa piarda de 2 ori in total ca sa
fie eliminata. Astfel, odata ce o persoana pierde trece in piramida
pierzatorilor unde mai are o sansa. Gasiti aici[1] mai multe
reprezentari grafice folosite la darts pentru 8-64 jucatori.

Sergiu

[1] http://www.frdarts.ro/pagini/media/liga2011/formulare.html