[wouso-dev] CDL - Grand Challenge

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Nov 4 14:36:39 EET 2011

On Thu, 2011-11-03 at 20:41 +0200, Bogdan Popescu wrote:
> Salut,
>
> Eu sunt Bogdan-Constantin Popescu, student la Automatica si Calculatoare,
> anul II. Am fost admis in cadrul CDL 2001-toamna si lucrez la proiectul
> WoUSO.
> Sambata trecuta am discutat despre cum ar trebui sa implementam
> GrandChallenge, luand in considerare crearea unui arbore de confruntari. Am
> ramas cu problema deschisa: cum ar trebui sa implementam sistemul de dubla
> eliminare? Tabloul principal (partea castigatorilor) este un arbore binar
> complet destul de simplu de reprezentat, insa tabloul secundar (partea cu
> [...]

Salut!

Nu am înțeles întrebarea adresată listei. Vrei opinii sau sugestii? Sau
doar ai prezentat opțiunile la care te-ai gândit până acum?

Ce înseamnă dublă eliminare?

De avut în vedere dacă nu creăm și "grupe"; adică înainte de calificarea
în "optimi" sau "șaisprezecimi" să existe grupe în care fiecare echipă
să joace cu celelalte echipe din grupă. Ce părere aveți?