[wouso-dev] Hackathon WoUSO sambata, 26 martie

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Mar 21 22:30:04 EET 2011

Salut,

În urma discuțiilor de pe lista wouso-dev, am hotărât să organizăm un
hackathon de 12 ore, sâmbătă 26 martie, începând cu ora 18. Scopul va
fi aducerea branch-ului Python la nivelul de funcționalitate al
vechiului cod PHP.

Deși wouso va fi centrul atenției (sic), orice alt proiect/activitate
de coding este tolerată...err binevenită!

Pentru ca să rezistăm distracției, și să ne hrănim cu pizza+cola, în
lipsa unei sponsorizări, am propus să contribuim fiecare cu 20 RON.
Discuția e deschisă pentru alte soluții.

Cei care sunt interesați de acest eveniment sunt invitați să se
înregistreze pe doodle[1] și să afle mai multe aici[2].

Dați vorba mai departe!

Alex

PS: vine și brandingul de eveniment, asap.

[1] http://www.doodle.com/w4xr55sycmm3y5fq
[2] https://projects.rosedu.org/projects/wousodjango/wiki/Hackathon