[wouso-dev] Felicitari pentru WoUSO 2010-2011

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jan 10 18:24:19 EET 2011

Salutare!

Felicitări echipelor de dezvoltare și de dezvoltare de conținut pentru
WoUSO. Two thumbs up!

Anul acesta am avut de-a face cu cele mai dificile și mai responsive
quest-uri (GG, Andrada, Laura) și cu cele mai mișto premii (GG, Andrei,
AJ, RR). A existat o alocare bună pe task-uri (GG, MM) și, din
perspectiva conținutului, lucrurile au mers mai bine ca în alți ani.
Mulțumiri tuturor pentru efortul și entuziasmul depus și felicitări
pentru rezultatele obținute.

Ca de obicei, nimic nu se termină aici. Avem multe lucruri de
îmbunătățit. Am adresat o invitație oficială celor 10 câștigători să
participe la o sesiune în care să se prezinte direcțiile jocului și cum
pot să contribuie. alexef, vladum, așteptăm go-ul vostru în acest sens.

AJ, MM, Laura, publică (unul dintre voi) lista finală a câștigătorilor?
(pe site și forum cu felicitările noastre)

AJ, discuți tu, te rog, cu Victor și George pentru publicarea pozelor pe
media.rosedu.org și anunț ulterior către studenți?