[wouso-dev] How to pip

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Fri Feb 25 00:09:53 EET 2011

Salut Mihnea,

Scuze, greșeala mea. Comanda corectă e următoarea:
	$ pip install -U -r /path/to/requirements-pip.

Also, dacă vrei sa vezi rapid toate opțiunile pip poți executa:
	$ pip install --help
	$ pip <COMMAND> --help
pip din câte știu nu are pagina în man, sau e incompletă.

Spor,
Mircea
--
()  ascii ribbon campaign