[wouso-dev] Întâlnire Wouso

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Tue Feb 15 20:09:25 EET 2011

2011/2/15 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:

> Sugestia mea este să chemăm la apel și pe câștigătorii de anul acesta.
> What say you?

Aș zice să facem o întalnire separata pe care să o pregătim mai bine.
Aș vrea să le arătăm cum funcționează sistemul și cum pot contribui,
cum se instaleaza WoUSO și eventual anumite idei de dezvoltare.

Întâlnirea aceasta va fi doar o discuție despre ce ne propunem să
facem în viitor și cum va decurge CDL.
Mie mi se par 2 chestii diferite și aș prefera să rămână 2 întalniri diferite.

Mulțumesc,
Vlad.