[wouso-dev] [WoUSO] Hackathon 20 august

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Aug 21 16:56:29 EEST 2011

> Salut,
>
> În urma hackathonului de ieri ne-am apropiat de funcționalitatea
> dorită pentru a putea folosi noua versiune în toamnă.
>
> Un scurt rezumat:
>
> - active developing mutat pe branchul master (ex. new-design)
> - documentație nice: http://rosedu.org/wouso/docs/
> - qotd folosește întrebări din db
> - importer / exporter pentru întrebări via fișier cu format / template
> stabilit
> - facilitate upload fisier pe site pentru adaugat întrebări
> - avatars
> - sidebar improvements
> [...]

Salut!

Din motive hardware (cu influențe "portugalice"*), nu am fost participant
activ (am mai ajutat cu probleme git sau locale (Mihnea) pe ici pe colo).
Apreciez foarte mult efortul depus de participanți și rezultatele
obținute: Mihai Știrbăț, Alex Eftimie, Alex Morega, Mircea Ghideu, Dan
Șerban, Adi Stratulat, Mihnea Dobrescu. Nice work people!

AlexEf s-a descurcat foarte bine în poziția de coordonator/mentor. GG,
AlexEf!

Alex Morega a abordat o discuție ieri referitor la stabilirea unui set de
întâlniri periodice de tipul hackathon, pe modelul celui de pe ieri.
Ținând cont de modul de desfășurare și rezultatele obținute, consider că
există entuziasmul, dorința, nevoia și experiența realizării unor astfel
de hackathoane o dată la 2-3 săptămâni (spre exemplu).

Din discuțiile noastre, "contextul"/"cadrul" de realizare trebuie să fie:
* un proiect aflat activ în dezvoltare
* un mentor (sau mai mulți) care controlează topic-ul și poate asigura
coordonare și suport (pe lângă codarea sa) pe parcursul evenimentului;
AlexEf a făcut, în estimarea mea, o treabă excelentă ieri de pe acea
poziție
* stabilite (de către mentori sau echipa de mentori) un set
obiective/task-uri/issue-uri precise care să fie abordate în cele 6-10 ore
de hackathon

Alex (Morega), dacă vrei să oferi mai multe detalii sau completări, the
floor is yours!

Răzvan

* pentru cunoscători :-P