[wouso-dev] qpool

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Tue Apr 19 15:09:34 EEST 2011

2011/4/16 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>:
> Salut,
>
> Maine as vrea sa ma apuc de urmatoarele doua probleme:
> https://projects.rosedu.org/issues/230
> https://projects.rosedu.org/issues/231
>
> ... si vreau sa ma asigur ca am inteles bine ce se doreste implementat.
> Pentru qpool se doreste selectarea multicriteriala a intrebarilor,
> ceea ce ma duce ca gandul la o relatie many-to-many intre Question si
> QuestionCategory.
> Este nevoie sa implementam si ceva pe baza de django-tagging, sau
> categoriile sunt suficiente? Imi aduc aminte de o discutie legata de
> [...]

Salut,

Scuze răspunsul tardiv, nu sunt foarte în temă cu problema, poate
Vladum îți va răspunde legat de design?

Pentru cele două issue-uri, soluția ar trebui să fie simplă:
- în prezent se generează niște întrebări de fiecare dată când se cere
qotd sau challenge
- ar trebui apelat get_questions_with tags din qpool, cu tag 'Qotd',
respectiv 'Challenge' - simplistic

Modificările sunt în games, nu în qpool.