[wouso-dev] [wouso-content] Punctaj mini Quest

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Oct 24 13:01:32 EEST 2010

2010/10/24 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Salut!
>
> Participanții la mini Quest știu modul de punctare?
> Dacă dai hover peste celula cu semnul întrebării aferentă mini Quest
> apare un mesaj de eroare. Acest lucru trebuie corectat. Vlad, AlexEf?

O altă problemă de care dev-ul ar trebui să țină cont este că acesta
nu este un Weekly Quest. Se numește Mini-Quest. O să fie doar trei
Quest-uri. Primele două sunt pe sistemul Weekly Quest de anul trecut,
doar că durează ceva mai mult, iar ultimul este Quest-ul mare sub
formă piramidală (ca anul trecut).

--
Laura
http://swarm.cs.pub.ro/~laura/