[wouso-dev] Am o problemă

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Fri May 14 16:58:21 EEST 2010

Am descoperit că popup-ul făcut de mine pentru invitarea prietenilor de
pe facebook nu mai mergea. Am încercat să-l repar dar nu am reușit. Am
zis să folosesc direct funcția lor de invite care se apelează
asemănător cu cea de conectare (cu {% show_invite_link %}). Când intru
pe pagină, django îmi aruncă o eroare cine știe de unde :|:

	TemplateSyntaxError at /user/profile/friends/
	Caught an exception while rendering: (1146, "Table
	'wouso.django_site' doesn't exist")

Am căutat în facebookconnect și în funcția asta în special, unde face
referire la tabela django_site. Nu am găsit nicăieri. Cum pot să scap
de eroare?

Mulțumesc.
Mircea