[wouso-dev] Feedback please

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Fri May 14 15:13:13 EEST 2010

2010/5/14 Mircea-Ştefan Ghideu <shtephan10 at gmail.com>:

> hmm... nu cred că le găsesc. Artefacte?

Hmm, eram convins că am scris cod pentru ele :(.

Nu, artefactele apar doar în pagina de profil, există un sistem de
niveluri bazat pe intervale de punctaje, ceva cod PHP în versiunea
anterioară, python văd că nimic.

Detalii aici: [1]

Concluzia: trebuie implementate.

Legat de header, putem renunța de tot la el, să-l înlocuim cu o simplă
siglă în partea stângă, iar spațiul rămas în dreapta să-l folosim
pentru aceste informații (level, progress, puncte, mesaje, provocări)
[2].

[1] http://wouso.rosedu.org/index.php?p=manual&section=Ranguri
[2] http://imgur.com/eBZAZ