[wouso-dev] Feedback please

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Fri May 14 13:58:27 EEST 2010

2010/5/14 Mircea-Ştefan Ghideu <shtephan10 at gmail.com>:

> Salut
>
> Am terminat layout-ul [1][2] și aș dori un feedback.
>
> Background-ul butoanelor trebuie schimbat, mă gandeam să-l fac mai
> roșu. Ideea meniul este urmatoarea: dacă un link nu este disponibil din
> varii motive, acesta are culoarea gri și e colorat dacă se poate
> acționa. Am schimbat culoarea textform-ului de search și aceleasi
> tweak-uri ar trebuie făcute și pentru restul formelor (login,
> check buttons, radiob buttons) dacă convine.
>
> Hope you'll like it :D
>
> [1] http://img692.imageshack.us/i/201005141233481366x768s.jpg/
> [...]

Salut,

E bun ca punct de pornire, dar mai trebuie lucrat:
- headerul pare acum mare si putin inutil
- informatiile despre nivel, rank, imagine asociata rank-ului,
nivelului nu sunt evidentiate
- notificari de genul: 3 provocari neacceptate
- ar fi faina o bara: progress nivel curent (puncte necesare pentru a
trece la nivelul urmator); (sunt in core, nu sunt expuse in template)

Think mafia wars :D.

Sper sa prind ceva ore libere sa te ajut cu asta.