[wouso-dev] facebook connect

Mircea-Ştefan Ghideu shtephan10 at gmail.com
Tue May 11 18:57:21 EEST 2010

On Tue, 11 May 2010 18:51:11 +0300
Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> wrote:

> Awesome.

Update: Am terminat de implementat listele de prieteni locali wouso și
cererile de invitații pentru prietenii de pe facebook. George a reparat
un bug la qotd (acum afișează ”random” o întrebare, dupa id-ul
user-ului) și am modificat template-ul de login pentru a îndeplinii
doar cerințele noastre.

Check repo :)

Mircea